4

علم و دانش به زمان و مکان تقدس می دهد

  • کد خبر : 1475
علم و دانش به زمان و مکان تقدس می دهد
حجت الاسلام سید محمدرضا حسینی مشاور عالی رییس دانشگاه پیام نور کشور، در مراسم تکریم رییس سابق و معارفه ریاست جدید دانشگاه پیام نور استان اصفهان

حجت الاسلام سید محمدرضا حسینی مشاور عالی رییس دانشگاه پیام نور کشور، در مراسم تکریم رییس سابق و معارفه ریاست جدید دانشگاه پیام نور استان اصفهان گفت: علم و دانش به زمان و مکان تقدس می دهد و انسان را هم مقدس می کند. ما می خواهیم در دانشگاه ها یک فضای کاملا علمی والهی داشته باشیم که صداقت و صمیمیت و علم و دانش در آنجا با محوریت اخلاق در وجود دانشجویان قرار داده شود. این توقع ما از مراکز و واحد های دانشگاه پیام نور است. باید تلاش کنیم و کمر همت را ببندیم که چنین محیطی را تقویت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید محمدرضا حسینی افزود: تمام تلاش های هیات رئیسه دانشگاه پیام نور به دنبال پویایی و بالندگی دانشگاه با نگاه معرفت دینی است و هرجا احساس کنیم در نوع کار ما فشار به دانشجو و فشار به هیات علمی و کارمندان است سعی می کنیم تعدیل کنیم.

مشاور عالی رییس دانشگاه پیام نور کشور اظهارداشت: الان بنا بر این شده است که ساختار پیام نور یک با دیگر بازخوانی و تجدید نظر شود.بسیاری از اساتید شأنیت رشد رتبه استادیاری به دانشیاری را در طول سال های گذشته داشتند اما باز منقبض عمل می شد.

وی در ادامه افزود: ما به دنبال این هستیم که از این به بعد به هیچ وجه هیات علمی ارشد نگیریم چون به اندازه کافی در کشور افرادی وجود دارند که دارای مدرک دکتری هستند و باید فضا برای این افراد باز شود. برای دوستانی که هم اکنون در مقطع کارشناسی ارشد هستند ما کمک می کنیم که با بورسیه وارد مرحله ی دکتری شوند.

دکتر سید محمدرضا حسینی، مشاور عالی رییس دانشگاه پیام نور کشور با انتقاد ار وضعیت علمی دانشگاه پیام نور گفت: چرا ما در دانشگاه پیام نور کشور یک کرسی علمی نداریم؟ بعضی از دوستان هیات علمی دانشگاه پیام نور مقالات isi و علمی پژوهشی خود را به یک دانشگاه دیگر می دهند چون مورد حمایت قرار نمی گیرند. باید فضای پژوهشی را در دانشگاه باز کنیم و در راستای رشد علمی خود حرکت کنیم.

لینک کوتاه : https://www.mrhosseini.ir/?p=1475
  • منبع : پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه نیوز
  • 1029 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰