12

بیش از دو هزار عنوان کتاب در دانشگاه پیام نور تولید شده است

  • کد خبر : 2602
بیش از  دو هزار عنوان کتاب در دانشگاه پیام نور تولید شده است
پژوهش هایی ارزشمند است که آسیب ها را شناسایی کرده و مشکلات موجود را مرتفع سازد.

حجت الاسلام دکتر سید محمدرضا حسینی با اشاره به اینکه پژوهشهایی ارزشمند است که آسیب ها را شناسایی کرده و مشکلات موجود را مرتفع سازد گفت: در حال حاضر بیش ۲ هزار عنوان کتاب در دانشگاه پیام نور تولید شده است.

حجت الاسلام سید محمدرضا حسینی در ششمین آئین گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور در سالن اجتماعات باشگاه برق ساری با اشاره به اینکه خداوند در قرآن کریم به بعضی از عناوین توجه بیشتری داشته یا آنها را در قرآن تکرار و یا به آن قسم یاد کرده است اظهار داشت: از جمله این عناوین مهم ابزار علم و دانش است که خداوند در قرآن به قلم قسم می خورد.

وی افزود: خداوند به یادگیری علم و دانش در قرآن بسیار تأکید کرد و حتی پیامبر اکرم (ص) فرمود: ایرانیان به دنبال علم حتی در ثریا هم خواهند رفت.

مشاور ریاست دانشگاه پیام نور و عضو هیأت رئیسه دانشگاه پیام نور کشور با اشاره به اینکه امروزه بسیاری از دانشمندان ما حرف اول را در دنیا می زنند افزود:در شاخه علوم پزشکی کشور ما جزء کشورهای برتر محسوب می شود.

حجت الاسلام دکتر سید محمدرضا حسینی با بیان اینکه اگر چه نقد خوب است افزود: چرا صنعت به دنبال ارزان خریدن است؟ چرا در صنعت رشد و پویایی وجود ندارد؟ هر سال کیفیت خودروهای کشور نزول پیدا می کند دلیلش فاصله گرفتن صنعت از دانشگاه است.

وی ابراز داشت: دانشگاه پیام نور با ۲۵ سال قدمت، موفق شد تا بیش از ۵۰۰ واحد درسی در ۳۱ استان کشور ایجاد کند و دانشگاه پیام نور یکی از دانشگاههای موفق در استان مازندران است.

مشاور ریاست دانشگاه پیام نور و عضو هیآت رئیسه دانشگاه پیام نور کشورافزود: اگر صنعت به سراغ پژوهشکده و دانشگاه ها نمی آید شما به سمت صنعت رفته و و نیازهای آن را بررسی کنید.

لینک کوتاه : https://www.mrhosseini.ir/?p=2602

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰