7

توسعه كیفی راهبرد اصلی دانشگاه پیام نور است

  • کد خبر : 2608
توسعه كیفی راهبرد اصلی دانشگاه پیام نور است
توسعه كیفی در كنار ارتقای شاخصه های كمی، راهبرد اصلی این دانشگاه در سال های آینده است.

حجت الاسلام سید محمدرضا حسینی در آیین تودیع و معارفه رییس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی افزود: در كنار توجه به كیفیت، كمیت را رها نمی كنیم و درصدد آن هستیم كه ضمن توسعه رشته های تحصیلات تكمیلی، اعضای هیات علمی نیز در دانشگاه پیام نور به رتبه بالاتر برسند.

وی اظهار كرد: همه باید تلاش كنند تا شاهد توسعه كیفی در دانشگاه پیام نور باشیم و شاخصه های این بخش را روز به روز افزایش دهیم.

وی اضافه كرد: سیاست دانشگاه پیام نور استفاده از نیروهای داخلی در مدیریت ها و صدور مدیر به دیگر بخش های كشور است به طوری كه در حال حاضر، تحصیل كردگان این دانشگاه در سمت های وزیر، نماینده مجلس، سفیر، استاندار و فرماندار در حال خدمت به كشور هستند.

وی ادامه داد: دانشگاه بستر ترویج، اشاعه و نشر اندیشه، علم و دانش است و محیط دانشگاه و حوزه دو عامل توسعه علمی و دینی كشور به شمار می روند.

دکتر سید محمدرضا حسینی عضو هیات رییسه و مشاور رییس دانشگاه پیام نور گفت: در دین اسلام، دانش و علم آموزی و عالمان و دانشمندان جایگاه ویژه ای دارند و احادیث بسیاری در خصوص توجه به علم و دانش وجود دارد كه باید با تبعیت از این فرمایشات گرانقدر، خود را بیش از گذشته به سلاح علم و دانش مجهز كنیم و در این مسیر، دانشگاهها بیشترین نقش را دارند.

وی افزود: اگر امروز ایران اسلامی در عرصه علم و دانش در جهان رتبه بالایی دارد، مرهون نهضت ایجاد شده توسط پیامبر بزرگوار اسلام (ص) و استمرار حركت ائمه اطهار (ع) است.

حجت الاسلام سید محمدرضا حسینی اظهار كرد: ایران اسلامی امروز حرف های زیادی برای گفتن در عرصه های مختلف علمی دارد و درج مقالات فراوان در مجلات علمی جهان نشان دهنده سطح بالای علمی جمهوری اسلامی ایران است.

لینک کوتاه : https://www.mrhosseini.ir/?p=2608
  • منبع : پورتال دانشگاه پیام نور l خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
  • 1037 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰