7

تبیین برنامه های همایش بین المللی ۲۵ سال فعالیت دانشگاه پیام نور

  • کد خبر : 1294
تبیین برنامه های همایش بین المللی ۲۵ سال فعالیت دانشگاه پیام نور
این همایش با هدف معرفی توانمندی‌های دانشگاه و پاسداشت زحمات و تلاش‌های هیئت علمی و کارکنان این دانشگاه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام سید محمدرضا حسینی مشاور رئیس دانشگاه پیام نور و دبیر اجرایی همایش بین المللی ۲۵ سالگی این دانشگاه در نشست خبری که در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار شد، اظهار داشت: دانشگاه پیام نور در آذرماه سال ۶۷ تأسیس شد و در سال تحصیلی ۶۷-۶۸ با ۲۴ مرکز فعالیت آموزشی خود را آغاز کرد و امروز بعد از گذشت ۲۵ سال بالندگی و رشد با ۵۰۰ واحد و مرکز در داخل و ۸۵۰ هزار دانشجو در رشته‌های مختلف و متنوع فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به توانمندی‌های دانشگاه پیام نور گفت: امروز دانشگاه پیام نور به عنوان ابردانشگاه و بزرگترین دانشگاه در نظام جمهوری اسلامی ایران و با شعار آموزش برای همه، همه جا و همه وقت تلاش می‌کند تا به فعالیت‌های خود ادامه دهد .

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه در جهان اسلام مطرح است، افزود: دبیرخانه دانشگاه‌های جهان اسلام در دانشگاه پیام نور مستقر است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به برگزاری همایش بین المللی ۲۵ سالگی دانشگاه پیام نور در خصوص اهداف این همایش گفت: این همایش با هدف معرفی توانمندی‌های دانشگاه و پاسداشت زحمات و تلاش‌های هیئت علمی و کارکنان این دانشگاه برگزار خواهد شد.

وی در خصوص زمان برگزاری همایش یادآور شد: این همایش، ۱۷ دی ماه ۹۳ در سالن همایش‌های دانشگاه مرکزی پیام نور در تهران برگزار خواهد شد.

مشاور رئیس دانشگاه پیام نور ادامه داد: این همایش با حضور شخصیت‌های مهم کشوری، برخی وزرای دولت و مسئولانی از وزارتخانه‌های آموزش عالی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، علوم، صنعت، معدن و تجارت و روئسای دانشگاه‌ها و همچنین مهمانان خارجی از افغانستان، پاکستان، هند، ترکیه، مالزی، چین، ژاپن، و هنگ کنگ برگزار می‌شود.

حجت الاسلام دکتر سید محمدرضا حسینی گفت: معرفی ۲۵ قاری قرآن کریم، ۲۵ پژوهشگر برتر، ۲۵ دانشجوی مخترع، ۲۵ کتاب برتر، تقدیر از نویسندگان برتر، ۲۵ خیر دانشگاهی و ۲۵ کارمند نمونه دانشگاه  و رونمایی از قرآن دانشجویی از دیگر برنامه‌های این همایش است، همچنین از تمبر ویژه ۲۵ سال تلاش وبالندگی دانشگاه پیام نور نیز در این همایش رونمایی خواهد شد.

مشاور رئیس گفت: در حاشیه همایش بین المللی دانشگاه پیام نور نمایشگاه بزرگی از توانمندی‌های دانشگاه پیام نور نیز برپا می شود. حجت الاسلام سید محمدرضا حسینی در پایان گفت: در روز همایش بین المللی، واحدهای استانی پیام نور با برنامه‌هایی از جمله شرکت رؤسای استانی در نماز جمعه به صورت گروهی به همراه دانشجویان و اعضای هیئت علمی و سخنرانی رؤسا پیش از خطبه‌های نماز جمعه را خواهند داشت.

لینک کوتاه : https://www.mrhosseini.ir/?p=1294

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰